Csató, Anita (2023) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének elméleti és módszertani lehetőségei az etika- és irodalomoktatás közötti tantárgyi koncentráció tükrében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Csillik, Olga (2023) Ökoszisztéma modell alkalmazása a tanári hatékonyság intézményi értelmezéséhez. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Fodor, Zoltán Miklós (2023) Az újrakezdő pedagógusok problémái és problémamegoldása. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Herédi, Rebeka (2023) Az irodalomtanításról alkotott pedagógusnézetek hatása az olvasási szokásokra és az irodalom tantárggyal kapcsolatos vélekedésekre középiskolások körében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Janurikné Soltész, Erika Andrea (2023) A problémamegoldásra optimalizált oktatástervezési módszertan lehetőségei a digitális tartalomfejlesztésben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Kiss, Zoltán (2023) Hazai és határon túli utánpótláskorú labdarúgók tehetséggondozásának pedagógiai jellemzői. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Klem, Dénes (2023) Ének- és zeneoktatás a hitfelekezetek magyar tannyelvű, középfokú elemi iskolai tanító- és tanítónőképzőiben Magyarországon 1828-1918 között. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Kovács, Enikő (2023) "Energiatudatosság vizsgálata az iskolában - A megújuló energiák ismertkörének helyzetfeltáró elemzése a hazai földrajzoktatásban". Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Lívják, Emília (2023) Tanulást támogató mozgásprogram hatásvizsgálata 3. évfolyamos tanulók körében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Mácsár, Gábor (2023) Felsőfokú rendészeti képzésben részt vevő hallgatók pályán maradásának és lemorzsolódásának kérdései. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Mészáros, Ádám (2023) Az elemi népoktatás vizsgálata a történeti Heves vármegye kiválasztott nagyközségeiben 1868 és 1901 között. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Nagy, Róbert (2023) A Komplex Alapprogram digitális pedagógia fókuszú hatásvizsgálata. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Nádudvari, Gabriella Erika (2023) Pedagógiai gondolkodás és gyermekkép a német romantika korában. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Rigóczki, Csaba (2023) Városi otthontudat - környezeti nevelés sétautakkal. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Rási, Szilvia (2023) Egyetemi hallgatók tudományos szövegalkotása: A szakdolgozat mint pedagógiai szövegtípus többdimenziós vizsgálata. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Sárosi, Tünde (2023) Az iskolai közösségi szolgálat pedagógiai elemei és szerepe a személyiségfejlődésben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Tomori, Tímea (2023) A kommunikációs kompetencia iskolapedagógiai vizsgálata középiskolákban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Tudlik, Csilla (2023) Gimnáziumi tanulók pályaérdeklődési mintázatai. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Urbán, Dorottya (2023) Az online kurzusok készítési folyamatát megalapozó követelményrendszer kidolgozása. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Urbán, Péter (2023) Az irodalmi szövegek értelmezése mint tanulás : Az irodalomtanítás egy konstruktivista modellje. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Šubrt, Peter (2023) A pedagógusok véleménye a szakmai együttműködésről a pedagóguskompetenciák tükrében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem