Zagyváné Szűcs, Ida (2019) A pedagógusok szakmai önértékelését befolyásoló tényezők, különös tekintettel a külső szakmai elvárásokra és a szakmai énhatékonyság személyes észlelésére. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
|
Disszertáció
Értekezés.pdf Download (5MB) |
|
|
Tézisek magyarul
Tézisek.pdf Download (571kB) |
|
|
Tézisek angolul
Tézisek_angol.pdf Download (586kB) |
| Mű típusa: | Doktori értekezés | |||
|---|---|---|---|---|
| Szerző(k): |
|
|||
| A szerző MTMT azonosítója: | 10051550 | |||
| Témavezető(k): |
|
|||
| Magyar cím: | A pedagógusok szakmai önértékelését befolyásoló tényezők, különös tekintettel a külső szakmai elvárásokra és a szakmai énhatékonyság személyes észlelésére | |||
| Angol cím: | Factors influencing teachers’ professional self-assessment focusing on professional standards and the perception of professional self-efficacy | |||
| Védés éve: | 2019 | |||
| A mű MTMT azonosítója: | 30923062 | |||
| DOI azonosító: | 10.15773/EKE.2019.014 | |||
| EPrint azonosító (ID): | 73 | |||
| Dátum: | 19 Nov 2019 07:16 | |||
| Utolsó módosítás: | 19 Nov 2019 07:16 | |||
| URI: | http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/73 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |
