Czók, Brigitta (2022) Nemzetközi tanárok pedagógiai szemléletének kvalitatív elemzése Magyarországon. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Dobos, Orsolya (2022) A pedagógussá válás támogatása alternatív iskolákban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Horváth, Cintia (2022) Egri gimnáziumi tanulók egészségmagatartásának, egészségműveltségének és az iskolai egészségnevelés pedagógiai hatásrendszerének vizsgálata az Iskolai Egészség Index (iEGI) tükrében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Kispál, Dániel (2022) Középiskolai magyartanárok irodalomtanításra vonatkozó nézeteinek vizsgálata. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Kovács-Krassói, Anikó (2022) Móra Ferenc életművének újrapozicionálási lehetősége a köznevelésben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Olteanu, Lucián Líviusz (2022) A pályaválasztás neveléstudományi aspektusai. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Oravecz, Adrienn (2022) A konduktív nevelés módszerének szerepe a központi idegrendszeri sérült személyek integrációjában. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Ringert, Csaba (2022) A digitális múzeumpedagógia modelljének szintézise. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Rázsi, András (2022) Az antropogén éghajlatváltozás tudatosítása 9-10 éves gyermekek körében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Szűts-Novák, Rita (2022) Gyertyánffy István és Imre Sándor nőképe és nőnevelési gondolatai. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Turós, Mátyás (2022) A többségi, a katolikus és a Waldorf-iskolák összehasonlító nevelésieredmény-vizsgálata. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Tóthné Vojtkó, Veronika (2022) Az olimpiai nevelés lehetőségeinek vizsgálata az oktatásban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem