Kertész, Tamás (2024) Tanórai koordinációs képességfejlesztés hatása a matematika elsajátítására: alsó tagozatos tanulók a célkeresztben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
|
Disszertáció
PhD_Disszertáció_.pdf Download (4MB) |
|
|
Tézisek magyarul
PhD_Tézisfüzet.pdf Download (810kB) |
|
|
Tézisek angolul
PhD_Tézisfüzet_en.pdf Download (714kB) |
| Mű típusa: | Doktori értekezés |
|---|---|
| Szerző(k): | Szerző neve Kertész, Tamás |
| Témavezető(k): | Név Bognár, József Szakály, Zsolt |
| Magyar cím: | Tanórai koordinációs képességfejlesztés hatása a matematika elsajátítására: alsó tagozatos tanulók a célkeresztben |
| Angol cím: | The impact of classroom coordination skills development on mathematics learning: targeting lower secondary school pupils |
| Védés éve: | 2024 |
| DOI azonosító: | 10.15773/EKKE.2024.019 |
| EPrint azonosító (ID): | 160 |
| Dátum: | 12 Dec 2024 09:38 |
| Utolsó módosítás: | 12 Dec 2024 09:38 |
| URI: | https://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/160 |
Akciók (login required)
![]() |
Tétel nézet |
