Kertész, Tamás (2024) Tanórai koordinációs képességfejlesztés hatása a matematika elsajátítására: alsó tagozatos tanulók a célkeresztben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
| 
              
Disszertáció
 PhD_Disszertáció_.pdf Download (4MB)  | 
          |
| 
              
Tézisek magyarul
 PhD_Tézisfüzet.pdf Download (810kB)  | 
          |
| 
              
Tézisek angolul
 PhD_Tézisfüzet_en.pdf Download (714kB)  | 
          
| Mű típusa: | Doktori értekezés | 
|---|---|
| Szerző(k): | Szerző neve Kertész, Tamás  | 
        
| Témavezető(k): | Név Bognár, József Szakály, Zsolt  | 
        
| Magyar cím: | Tanórai koordinációs képességfejlesztés hatása a matematika elsajátítására: alsó tagozatos tanulók a célkeresztben | 
| Angol cím: | The impact of classroom coordination skills development on mathematics learning: targeting lower secondary school pupils | 
| Védés éve: | 2024 | 
| DOI azonosító: | 10.15773/EKKE.2024.019 | 
| EPrint azonosító (ID): | 160 | 
| Dátum: | 12 Dec 2024 09:38 | 
| Utolsó módosítás: | 12 Dec 2024 09:38 | 
| URI: | https://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/160 | 
Akciók (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        