Tanórai koordinációs képességfejlesztés hatása a matematika elsajátítására: alsó tagozatos tanulók a célkeresztben

Kertész, Tamás (2024) Tanórai koordinációs képességfejlesztés hatása a matematika elsajátítására: alsó tagozatos tanulók a célkeresztben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem

[thumbnail of PhD_Disszertáció_.pdf] Disszertáció
PhD_Disszertáció_.pdf

Download (4MB)
[thumbnail of PhD_Tézisfüzet.pdf] Tézisek magyarul
PhD_Tézisfüzet.pdf

Download (810kB)
[thumbnail of PhD_Tézisfüzet_en.pdf] Tézisek angolul
PhD_Tézisfüzet_en.pdf

Download (714kB)
Mű típusa: Doktori értekezés
Szerző(k):
Szerző neve
Kertész, Tamás
Témavezető(k):
Név
Bognár, József
Szakály, Zsolt
Magyar cím: Tanórai koordinációs képességfejlesztés hatása a matematika elsajátítására: alsó tagozatos tanulók a célkeresztben
Angol cím: The impact of classroom coordination skills development on mathematics learning: targeting lower secondary school pupils
Védés éve: 2024
DOI azonosító: 10.15773/EKKE.2024.019
EPrint azonosító (ID): 160
Dátum: 12 Dec 2024 09:38
Utolsó módosítás: 12 Dec 2024 09:38
URI: https://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/160

Akciók (login required)

Tétel nézet Tétel nézet