A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban

Borsodi, Csilla Noémi (2020) A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem

[img] Tézisek magyarul
Tézisfüzet magyarul Borsodi Csilla Noémi.pdf

Download (395kB)
[img] Tézisek angolul
Theses in English Borsodi Csilla Noémi.pdf

Download (282kB)
[img] Disszertáció
Disszertáció_Borsodi Csilla Noémi.pdf

Download (5MB)
Mű típusa: Doktori értekezés
Szerző(k):
Szerző neve
Borsodi, Csilla Noémi
A szerző MTMT azonosítója: 10051175
Témavezető(k):
Név
Dávid, Mária
Magyar cím: A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban
Angol cím: Possibilities of interpreting the effectiveness of VET and grammar school teachers teaching general subjects
Védés éve: 2020
A mű MTMT azonosítója: 31355141
DOI azonosító: 10.15773/EKE.2020.010
EPrint azonosító (ID): 83
Dátum: 08 Okt 2020 10:54
Utolsó módosítás: 08 Okt 2020 10:58
URI: http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/83

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet