Borsodi, Csilla Noémi (2020) A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
|
Tézisek magyarul
Tézisfüzet magyarul Borsodi Csilla Noémi.pdf Download (395kB) |
|
|
Tézisek angolul
Theses in English Borsodi Csilla Noémi.pdf Download (282kB) |
|
|
Disszertáció
Disszertáció_Borsodi Csilla Noémi.pdf Download (5MB) |
| Mű típusa: | Doktori értekezés | ||
|---|---|---|---|
| Szerző(k): |
|
||
| A szerző MTMT azonosítója: | 10051175 | ||
| Témavezető(k): |
|
||
| Magyar cím: | A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban | ||
| Angol cím: | Possibilities of interpreting the effectiveness of VET and grammar school teachers teaching general subjects | ||
| Védés éve: | 2020 | ||
| A mű MTMT azonosítója: | 31355141 | ||
| DOI azonosító: | 10.15773/EKE.2020.010 | ||
| EPrint azonosító (ID): | 83 | ||
| Dátum: | 08 Okt 2020 10:54 | ||
| Utolsó módosítás: | 08 Okt 2020 10:58 | ||
| URI: | http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/83 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |
