Kiss, Gabriella (2018) 20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira: Paulo Freire és Joseph Wresinski pedagógiája. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
|
Disszertáció
disszertáció_Kiss Gabriella.pdf Download (2MB) |
|
|
Tézisek magyarul
tézisek_magyar.pdf Download (579kB) |
|
|
Tézisek angolul
tézisek_angol.pdf Download (567kB) |
| Mű típusa: | Doktori értekezés | ||
|---|---|---|---|
| Szerző(k): |
|
||
| A szerző MTMT azonosítója: | 10031377 | ||
| Témavezető(k): |
|
||
| Magyar cím: | 20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira: Paulo Freire és Joseph Wresinski pedagógiája | ||
| Angol cím: | Response trials of the 20th century to the challenges in the area of pedagogy of underprivileged adults: Pedagogy of Paulo Freire and Joseph Wresinski | ||
| Védés éve: | 2018 | ||
| A mű MTMT azonosítója: | 30347488 | ||
| DOI azonosító: | 10.15773/EKE.2018.013 | ||
| EPrint azonosító (ID): | 59 | ||
| Dátum: | 14 Dec 2018 07:45 | ||
| Utolsó módosítás: | 14 Dec 2018 08:12 | ||
| URI: | http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/59 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |
