20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira: Paulo Freire és Joseph Wresinski pedagógiája

Kiss, Gabriella (2018) 20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira: Paulo Freire és Joseph Wresinski pedagógiája. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem

[img] Disszertáció
disszertáció_Kiss Gabriella.pdf

Download (2MB)
[img] Tézisek magyarul
tézisek_magyar.pdf

Download (579kB)
[img] Tézisek angolul
tézisek_angol.pdf

Download (567kB)
Mű típusa: Doktori értekezés
Szerző(k):
Szerző neve
Kiss, Gabriella
A szerző MTMT azonosítója: 10031377
Témavezető(k):
Név
Ugrai, János
Magyar cím: 20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira: Paulo Freire és Joseph Wresinski pedagógiája
Angol cím: Response trials of the 20th century to the challenges in the area of pedagogy of underprivileged adults: Pedagogy of Paulo Freire and Joseph Wresinski
Védés éve: 2018
A mű MTMT azonosítója: 30347488
DOI azonosító: 10.15773/EKE.2018.013
EPrint azonosító (ID): 59
Dátum: 14 Dec 2018 07:45
Utolsó módosítás: 14 Dec 2018 08:12
URI: http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet