Turós, Mátyás (2022) A többségi, a katolikus és a Waldorf-iskolák összehasonlító nevelésieredmény-vizsgálata. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Disszertáció
Disszertáció.pdf Download (5MB) |
|
Tézisek magyarul
Tézisek.pdf Download (289kB) |
|
Tézisek angolul
Theses.pdf Download (336kB) |
Mű típusa: | Doktori értekezés | ||
---|---|---|---|
Szerző(k): |
|
||
A szerző MTMT azonosítója: | 10061475 | ||
Témavezető(k): |
|
||
Magyar cím: | A többségi, a katolikus és a Waldorf-iskolák összehasonlító nevelésieredmény-vizsgálata | ||
Angol cím: | A Comparative Study of Educational Outcomes in Public, Catholic, and Waldorf Schools | ||
Védés éve: | 2022 | ||
A mű MTMT azonosítója: | 33650327 | ||
DOI azonosító: | 10.15773/EKKE.2022.008 | ||
EPrint azonosító (ID): | 101 | ||
Dátum: | 17 Aug 2022 06:04 | ||
Utolsó módosítás: | 21 Feb 2023 11:06 | ||
URI: | http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/101 |
Actions (login required)
Tétel nézet |