Érsek, Attila (2020) A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Disszertáció
Ersek_Attila_PHD_ertekezes_2019.pdf Download (8MB) |
|
Tézisek magyarul
Ersek_Attila_PHD_tezisek_2019.pdf Download (1MB) |
|
Tézisek angolul
Attila_Ersek_PHD_theses_2019.pdf Download (1MB) |
Mű típusa: | Doktori értekezés | ||
---|---|---|---|
Szerző(k): |
|
||
A szerző MTMT azonosítója: | 10039997 | ||
Témavezető(k): |
|
||
Magyar cím: | A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben | ||
Angol cím: | Assessment and development possibilities of the cognitive elements of critical thinking embedded in historical teaching materials in the case of eleventh- and twelfth-graders in an e-learning environment | ||
Védés éve: | 2020 | ||
DOI azonosító: | 10.15773/EKE.2020.003 | ||
EPrint azonosító (ID): | 76 | ||
Dátum: | 14 Feb 2020 13:25 | ||
Utolsó módosítás: | 14 Feb 2020 13:25 | ||
URI: | http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/76 |
Actions (login required)
Tétel nézet |