A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben

Érsek, Attila (2020) A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem

[img] Disszertáció
Ersek_Attila_PHD_ertekezes_2019.pdf

Download (8MB)
[img] Tézisek magyarul
Ersek_Attila_PHD_tezisek_2019.pdf

Download (1MB)
[img] Tézisek angolul
Attila_Ersek_PHD_theses_2019.pdf

Download (1MB)
Mű típusa: Doktori értekezés
Szerző(k):
Szerző neve
Érsek, Attila
A szerző MTMT azonosítója: 10039997
Témavezető(k):
Név
Lengyelné Molnár, Tünde
Magyar cím: A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben
Angol cím: Assessment and development possibilities of the cognitive elements of critical thinking embedded in historical teaching materials in the case of eleventh- and twelfth-graders in an e-learning environment
Védés éve: 2020
DOI azonosító: 10.15773/EKE.2020.003
EPrint azonosító (ID): 76
Dátum: 14 Feb 2020 13:25
Utolsó módosítás: 14 Feb 2020 13:25
URI: http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/76

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet