Érsek, Attila (2020) A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
|
Disszertáció
Ersek_Attila_PHD_ertekezes_2019.pdf Download (8MB) |
|
|
Tézisek magyarul
Ersek_Attila_PHD_tezisek_2019.pdf Download (1MB) |
|
|
Tézisek angolul
Attila_Ersek_PHD_theses_2019.pdf Download (1MB) |
| Mű típusa: | Doktori értekezés | ||
|---|---|---|---|
| Szerző(k): |
|
||
| A szerző MTMT azonosítója: | 10039997 | ||
| Témavezető(k): |
|
||
| Magyar cím: | A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben | ||
| Angol cím: | Assessment and development possibilities of the cognitive elements of critical thinking embedded in historical teaching materials in the case of eleventh- and twelfth-graders in an e-learning environment | ||
| Védés éve: | 2020 | ||
| DOI azonosító: | 10.15773/EKE.2020.003 | ||
| EPrint azonosító (ID): | 76 | ||
| Dátum: | 14 Feb 2020 13:25 | ||
| Utolsó módosítás: | 14 Feb 2020 13:25 | ||
| URI: | http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/76 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |
