Balázs, Brigitta (2025) Tanulói motiváció és tanulási eredmény hatásvizsgálata különböző elektronikus tanulási környezetekben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Bencze, Dávid (2025) Érsekújvár két korszak mezsgyéjén. Az 1918/1919-es államfordulat eseménye és sajátossági Érsekújvárban és környékén. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Gyebnár, Kristóf (2025) "Nógrád a közügyért" : Nógrád(-Hont) vármegye közigazgatási tisztviselői és a politikai átmenetek, 1938-1950. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Gőgh, Előd (2025) Az életen át tartó tanulás tényezőinek vizsgálata és IKT támogatási lehetőségei a műszaki középiskolákban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Juhász, István (2025) A kézilabdázók beválását meghatározó tényezők vizsgálata. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Kamp, Alfréd (2025) A történelemtanárok tanítási gyakorlattal és digitális pedagógiával kapcsolatos nézeteinek változása, különös tekintettel a digitális munkarend tapasztalataira. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Kis, József (2025) Borsodi ellenállócsoportok és szervezkedési ügyek a Rákosi-korszak idején. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Láng, Éva (2025) A táncoktatás tartalmi és módszertani kérdései a mindennapos testnevelés keretei között. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Orbán, László (2025) Modernizációs folyamatok Ugocsában 1890 és 1914 között : Problémák és megoldási kísérletek a politika, az oktatás és a gazdaság terén. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Pelesz, Nelli (2025) A szegedi Királyi Katholikus Tanítóképző Intézet története a két világháború között. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Rakita, Eszter (2025) Bevándorlás, asszimiláció, akkulturáció a 20. századi Egyesült Államokban egy amerikai magyar család történetének tükrében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Sáfrány, Judit (2025) A szorongásos tünetegyüttes megjelenése az iskolai környezetben – tanulói és pedagógusi aspektusok. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem