Bakonyi, Zsuzsanna (2018) Magyar nyelvű írásbeliség a 16. századi Nagyszombatban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Buránszkiné Sallai, Márta (2018) Korszerű időjárási ismeretek és kapcsolódó magatartásminták a környezeti nevelésben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Bödők, Gergely (2018) Vörös- és fehérterror Magyarországon (1919-1921). Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Fizel, Natasa (2018) A polgári iskolai tanárképzés professzionalizációja és intézményesülésének utolsó szakasza : Az Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola és a Ferenc József Tudományegyetem együttműködése a tanárképzés területén (1928 – 1947). Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Hunyadi, Zsuzsanna (2018) Zongoraiskolák tantárgy-pedagógiai összehasonlító elemzése - különös tekintettel a zenei képességek fejlesztésére. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Kiss, Gabriella (2018) 20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira: Paulo Freire és Joseph Wresinski pedagógiája. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Lanszki, Anita (2018) A digitális történetmesélés mint tanulásszervezési eljárás tanulástámogató és kompetenciafejlesztő hatása az oktatási folyamatban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Orgoványi-Gajdos, Judit (2018) Tanárképzésben részt vevő hallgatók pedagógiai problémamegoldó gondolkodásának fejlesztése design-alapú kutatás keretében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Révész-Kiszela, Kinga (2018) Intervenciós program hatása az iskolaérettségre a tanulási- és motoros képességek tükrében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Savella, Orsolya (2018) Informális tanulás egészségmagatartás-formáló hatása az egészségturizmusban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Tiszai, Luca (2018) A közös zenélés szerepe a befogadó attitűd kialakításában : Modellprojekt és hatásvizsgálat. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Vincze, Mária (2018) A magyar mint idegen nyelv pedagógiája, különös tekintettel az olvasás- és írástanításra. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem