Balázs, Brigitta (2025) Tanulói motiváció és tanulási eredmény hatásvizsgálata különböző elektronikus tanulási környezetekben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Csernai, Zoltán (2025) Az informatikai gondolkodás fejlesztése a felső tagozaton tanító pedagógusok körében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Esztelecki, Péter (2025) A tehetséggondozásban résztvevő tanulók chatbot-felhasználási szokásainak vizsgálata. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Gőgh, Előd (2025) Az életen át tartó tanulás tényezőinek vizsgálata és IKT támogatási lehetőségei a műszaki középiskolákban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Juhász, István (2025) A kézilabdázók beválását meghatározó tényezők vizsgálata. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Kamp, Alfréd (2025) A történelemtanárok tanítási gyakorlattal és digitális pedagógiával kapcsolatos nézeteinek változása, különös tekintettel a digitális munkarend tapasztalataira. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Kocsis, Andrea (2025) A mém mint nyelvpedagógiai eszköz középiskolai diákok orosz nyelvi beszédfejlesztésében. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Láng, Éva (2025) A táncoktatás tartalmi és módszertani kérdései a mindennapos testnevelés keretei között. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Mongyi, Norbert József (2025) Az interkulturális kommunikatív kompetencia fejlesztésének lehetőségei IKT-eszközökön létrehozott tartalmak segítségével az angol nyelv gimnáziumi tanításában. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Négyesi, Péter (2025) "Adaptivitást támogató elektronikus tanulási környezet beválásvizsgálata a számelmélet speciális témaköreinek tanításában". Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Pelesz, Nelli (2025) A szegedi Királyi Katholikus Tanítóképző Intézet története a két világháború között. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Sáfrány, Judit (2025) A szorongásos tünetegyüttes megjelenése az iskolai környezetben – tanulói és pedagógusi aspektusok. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem