Czók, Brigitta (2022) Nemzetközi tanárok pedagógiai szemléletének kvalitatív elemzése Magyarországon. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
|
Disszertáció
Czok_Brigitta_doktori_disszertacio.pdf Download (3MB) |
|
|
Tézisek magyarul
Czok_Brigitta_Tezisfuzet_HU.pdf Download (611kB) |
|
|
Tézisek angolul
Czok_Brigitta_Thesis_booklet_EN.pdf Download (408kB) |
| Mű típusa: | Doktori értekezés | ||
|---|---|---|---|
| Szerző(k): |
|
||
| A szerző MTMT azonosítója: | 10047503 | ||
| Témavezető(k): |
|
||
| Magyar cím: | Nemzetközi tanárok pedagógiai szemléletének kvalitatív elemzése Magyarországon | ||
| Angol cím: | Qualitative analysis of the international teachers’ pedagogical perspectives in Hungary | ||
| Védés éve: | 2022 | ||
| A mű MTMT azonosítója: | 33650389 | ||
| DOI azonosító: | 10.15773/EKKE.2022.010 | ||
| EPrint azonosító (ID): | 103 | ||
| Dátum: | 05 Szep 2022 09:58 | ||
| Utolsó módosítás: | 21 Feb 2023 11:29 | ||
| URI: | http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/103 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |
