Dobos, Orsolya (2022) A pedagógussá válás támogatása alternatív iskolákban. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
|
Disszertáció
Dobos_disszertáció.pdf Download (3MB) |
|
|
Tézisek magyarul
Dobos_magyar_tézisfüzet.pdf Download (830kB) |
|
|
Tézisek angolul
Dobos_angol_tézisfüzet.pdf Download (630kB) |
| Mű típusa: | Doktori értekezés | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Szerző(k): |
|
||||
| A szerző MTMT azonosítója: | 10061463 | ||||
| Témavezető(k): |
|
||||
| Magyar cím: | A pedagógussá válás támogatása alternatív iskolákban | ||||
| Angol cím: | The support for becoming a teacher in alternative schools | ||||
| Védés éve: | 2022 | ||||
| A mű MTMT azonosítója: | 33650418 | ||||
| DOI azonosító: | 10.15773/EKKE.2022.013 | ||||
| EPrint azonosító (ID): | 106 | ||||
| Dátum: | 17 Nov 2022 09:00 | ||||
| Utolsó módosítás: | 21 Feb 2023 11:43 | ||||
| URI: | http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/106 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |
